أنا فى ثانوية عامة

انا عضوة جديدة فى المنتدى وعمرى 16 سنة وفى الصف الثالث الثانوى ومحتاجة أنكم تذكرونى فى صلواتكم والموقع فعلا غاية فى الروعة ويقدم لنا كثير جدا من الافادة الرب
يعطى بركة وصلاح للمشرفين عليه أمين .. `11`
أهلا بـweta و منورة الموقع
عليكى و على أبسخيرون القللينى فى أصعب مادة.
و إعملى زى البابا كيرلس السادس و وزعى المواد على القديسين.
ساعتها ولا صلاة مليون من عينتى حيبقى لها قيمة.

ربنا معاكى و شدى حيلك و مش حأقول لك أكتر من اللى قاله يوحنا الحبيب فى رسالته التالتة لغايس "أروم أن تكون ناجحاً و صحيحاً فى كل شئ كما أن نفسك أيضاً ناجحة" ( 3 يو 2 )
سلام ونعمة
ازيك weta عاملة اية ؟ ويارب تكونى اتوفقتى فى تانية ثانوى ومتخفيش انا رايحة اولى جامعة وصدقنى كنت سيباها على ربنا والحمد للة ادانى اكتر من اللى كنت بتمناة ومتخفيش ياكاترين وربنا معاكم انتوا وكل اللى زيكم واتبعوا كلام الاخ حازم انا كنت بعمل كدة وبقسم المواد على القديسين وهما مسابونيش بنعمة ربنا
ونصيحة منى ليكم ياخواتى حلو انكم تحطوا ادمكم هدف بس يكون الهدف دة على قد قدرتكم وربنا يعمل اللى فية الخير ويوفقنا كلنا
بركة امنا العدرا والقديسين تكون معنا
صلوا لاجل ضعفى `17`

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010