رؤية

مساء الخير لجميع الاعضاءانا عندى رؤية ممكن أقولهااااا ودى باتسبت أن المسيح معنااا فى كل وقت نعيشة فى حياتناا ان كنت مستلقى على السرير لاكن كنت بشعر بأى حاجة القصة دى بجد لاقيت بعد فترة من الوقت انى أرا نور لم أراة من قبل ونظرت على النور الذى يوشع بين عينى لاقيت العذراء مــــــريم وهية تمسك يدى فعلا اجمل شعور حسيت بية فى حيااتى ومهمااا اصف لكم مش هتكون ذرة ملى انا شفتة وانا كنت واقف بجانب العذراء اكنى طفل صغير امة بتمسكة بين أيدية وقالت ياياسوع ادخل لاقيت السيد المسيح داخل من الباب منظر بجد مش هقدر اوصفة ودة الى انا حسيت بية وشفتة بس دة مش حلم ان حبيت اقول هذة العبرات لكى أاكد ان
المسيح والقدسين بيحرصوناااا
اتمنى ان اكون وصلت المعلومة لكم
صلوات القدسين تكون معكم أمين
سلام اخويا بيشوى
فى قسم الافلام فى فيلم مع ابونا اندراوس الصموئيلى
بيحكى ويتكلم كانه شيء عادى جدا
ان السيدة العذراء الانبا صموئيل رئيس المتوحدين كانو بيجولو ويتكلموا معاه ويقوه
هما موجودين بالفعل معنا وبيحمونا
لكن لازم نغير ادراكنا لما حولنا علشان نقدر نستمتع ونستفيد بوجودهم

معنديش اى كلمه اقولها غير ناس كتير بتتمنى انك تشوف اللى شوفته ولا مشفتهوش `17`








صلو لضعفى `14`
فيما يبدو إن تفكيرك منشغل جداً بالروحيات و بالسماء، و ده شئ رائع يا ليتنا جميعاً نكون مثلك. و هذا يوضح أن لك قلب طفل لأن الأطفال فقط هم الذين يستعلن لهم ما لم تره عين، و لم تسمع به أذن، و لم يخطر على قلب بشر. يا بختك!

و لكن لا بد أن تحكى ما رأيته لأب إعترافك لأنه أدرى بروحياتك و سيعطيك الارشاد اللازم عندما ترى مثل هذه المناظر إن كان من المحبب أن تعلنه للآخرين أم أن تتكتمه.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010