- - - قـــــــــول رأيـــك - - -

سلام ونعمة ليكم :
الموضوع الى انا هتكلم فية هو مختلف شوية عن باقى المواضيع وهو أن انا ديماً بلاقى أن عدد المشاهدات للموضوع أكبر من الردود بكتير يعنى يبق الردود 27 .. وعدد المشاهدات 100 مثلا انا مش عارف لية الاعضاء مش بيشاركم ... `14`
طيب عندى الحل وهو أن كل عضو هيشوف موضوع بدل ميتركة لاء قول رأيك فى الموضوع يعنى انت فهمت أية وضح نقطة غئبة عن القراء أو الى كتب الموضوع أو فى جزء فى الموضوع تحب تعدلة عندك موقف شبة الموضوع مثلا تقولة مهما كان ردك للموضوع نحب نسمعة بحيث نفيد بعض `15`
لو فى اى حد يحب يعرف أى شى داخل المنتدى بحيث التحكم أو تعديل البيانات ممكن أنت تطلب ...كل الاعضاء هنا فى الخدمة ...
صلو لضعفى ...
هذا الموضوع تم إثارته قبل كده و له عدة أسباب:
1- عدد المشاهدات أكتر من عدد الردود لأن ممكن واحد يكتب رد لكن يشاهد الموضوع بعد كده كذا مرة علشان يشوف الناس أضافت إيه.
2- واحد يشاهد الموضوع لكن ما يبقاش حاضر فى ذهنه رد يرد به فى التو و الحال.
3- موضوع يكون مش مستاهل الرد كأن يكون سر لحقائق إيمانية - طقوس - عقيدة - إلخ.
4- و أخيراً سلبية المشترك إنه يقرا الموضوع و يبقى له رأى فيه بس يكسل يكتبه.
ِأولا أحب أرحب بالعضوة الجديدة ريموندا اللى دخلت المنتدى و بسرعة شاركت معانا.
و يا ريت طالما إتكلمنا عن الايجابية نشوف إيجابيتك بالمشاركات المختلفة.
فى كثير من الاحيان لا يكون هناك رد حاضر أو ان يكون الموضوع لا يحتاج رد مثلما ذكر حازم و لكن ايضا كثير من الردود تكون عبرت فعلا عما اريد ان اقوله فلذلك لا اضيف شيئا .
و بما اننا فتحنا هذا الموضوع ممكن اعرف انتوا بتدخلوا غرفة الشات فى اى وقت لأنى كتير ادخل و لا اجد احد و انا اتمنى ان اتكلم معكم online `15`
أنا بصراحة مش بأدخل خالص
سلام ونعمة ليكم :
شكرا على الردود هو فى حاجة وهى أن الأعضاء بيدخلو المنتدى أكتر من الشات طيب أية رأيكم لو ندخل الشات فى يوم محدد فى الأسبوع من قبل الأعضاء أو نحدد أيام معينة انا عارف أن دا صعب شوية على بعض الأعضاء لان مش كل الأعضاء وقتهم يسمح بكده على العموم أحب أن أسمع رأيكم
سلام الرب لكم:
عايزة اقول راى وهو مع حازم فى ان ممكن حد بيدخل يشوف الرد عليه فى موضوع ليه معين لكن المشكلة اعرف ناس تحب تدخل تقرا وبس او تنزل فيلم او............... الخ،وبس طيب ليه أقولهم طيب ليه ماتدخلوش تقولوا رايكم يقولوا (مافييش دماغ) `13` علشان لسه حدخل واكتب وكده وبجد دا حصل فعلا من ضمن اصحابى . واسباب تانية اكيد بس ده اللى حصل معايا.
وبالنسبة لموضوع الشات ياريت فعلا ونكتبوا ونكون عارفين المعاد وعلى ان ما نقدر نكونوا موجودين او كذا معاد فى الاسبوع لو اليوم ممكن مايضمش الكل.
والرب يكون معنا
`17`
سلام ونعمة ليكم :
شىء غريب جدا بعد طول الفترة دىى الأخت lolla هى بس الى ترد طيب فين باقى الأعضـــــــــاء ؟؟؟؟؟
انا موافقة على اقتراحك يا besho بالنسبة لتحديد ميعاد ندخل كلنا فيه و يكون الاتفاق قبلها بفترة كافية لان فى ناس ظروفهم لا تسمح انهم يدخلوا المنتدى و يعرفوا الاخبار كل يوم .
سلام الرب لكم :
هو انا فعلا الفترة اللى فاتت كان عندى امتحانات (صلولى `17` وادعولى) ودا اللى بعدنى عن الموقع لكن بأذن ربنا حرجع انتظم تانى .
فى حاجة انى قريت مرة من ضمن مواضيع المنتدى بس مش فاكرة فين بالظبط ان انتم حتعملوا غرفة على البال توك فيا ترى عملتوها ولا لأ .
وفى كمان ؛ لغاية دلوقتى ماحدش رد بخصوص الشات يعنى ماحدش قال مثلا ان احنا نجرب ونقول يوم (السبت)والوقت(4ظ:7ظ)لو حتى جه تلاته بس المهم نجربها واحنا مره برضه اتكلمنا عليه وماحدش رد واتنسى وبعد فترة اللى هيه دلوقتى جه الأخ بيشو وفتح الحديث عنه تانى فياريت نهتموا بيه ونسمع ارائكم .
والرب يكون معنا

it is very good idea but i can not join u sory
ســـــلام ونعمة ليكم





سلام . انا بشكر بيشو كتييييير على رده . وانا انشاء الله هدخل دائما `16`
على فكرة انا بتغاظ كتير يا بيشو لما بشوف ان الشهدوا الموضوع اكتر من اللى رده لانى انا بحط الموضوع و اتعب علشان اخليك تستفيد وانت متردش عليا انابحب اعرف رأيك فى الموضوع اللى انا حطاه . انت عملت موضوع مفروض يضرب رقم قياسى علشان كان مفروض نعمل الموضوع ده من زمممممممممممان


شكرا على الموضوع ده يا بيشووووووو علشان خلتنى اطلع اللى فى قلبى


و على رأى الاغنية : نفسى اقول اللى فى قلبى



هههههههه `16`
انا كمان متشكرة لاونكل حازم علشان بيهتم اول واحد بأسألتى اللى تجنن بس هو بيستحمل

صح يا اونكل حازم
ولا يهمك يا آنا
أى سؤال يخطر على بالك إسأليه و بنعمة ربنا نلاقى له إجابة.
`16`
انونة مالك اليومين دول العقل نازل عليكى
...سلام ونعمة ليكم ....
كلام جميل جدا

`16`

ششششششششششششششششكرا على الحاجات الحلوة دى

انت كبير ولا صغير علشان اعرف اقلك يا بيشو ولا يا اونكل بيشو انا اعتقد ان انت بيشو بس معتقدش ان انت كبير
علشان انا عندى 11 سنة بس و يمكن انت عندك 89 سنة
زى ما انت شايف انا بقول اونكيل باهر و اونكيل حازم و بقول باطوت علشان صغير يمكن يكون اصغر منى سوووررى
باطوت
وزى ما انت شايف ان بيدلعونى اونكل حازم بيقلى آنا و weta بتقولى انونة .


`16`

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010