مجموعة ضخمة جدا من الترانيم كورال الراعى الصالح




مجموعة ضخمة جدا من الترانيم كورال الراعى الصالح
==================================




v السلام للقديسين


v سلامك فاق العقول


v سنين طويلة مضت


v شيري ني ماريا


v علشان أية


v علمني يا رب أحب


v العليقة


v عند شق الفجر باكر


v في وقت ضعفي


v الق علي الرب همك


v
قف يا جندي بجانب الصليب


v قلبي الخفاق


v قلبي بك فرحان







v
كالنخلة يذهو الصديق


v
كلام الالة


v
كنيستي ارجو لك الحياة


v
كنيستي القبطية


v
لا أنا يا سيدي


v
لا لا تتركني


v
لا يمكن أبدا أستاهل


v
اللة الذي لنا


v
للرب رنموا


v
لم تري عين الة غيرك


v
لما أكون تعبان


v
لما دعاني ربي


v
لما قابلني ربي






v
المؤمن الامين


v
ما لم تباركني ربي


v
ماأحلي ساعة بها


v
مابتنساش


v
مالي سواك


v
مبارك الرب لافتقادة شعبة


v
مراحمك يا الهي


v
مسيحي


v
من غيرك بيحن علئ


v
من لي سواة


v
مين بين القديسين





v
نشكروا كل حين


v
نصيبي هو الرب


v
نعطيك السلام


v
هل جلست بهدوء


v
وانت معايا تسافر مكاني


v
وسط البحر الهايج


v
يا جميع المتعبين


v
يا رب تعبت طوال الليل


v
يا رب لك كل السجود


v
يا رب يا واحة


v
يا ربي يسوع المسيح





v
يا سلام عالعذراء


v
يا سيدي الحبيب


v
يا صديقي لست أدري


v
يا من لحضورة نفسي تطيب


v
يا منبع الحب


v
يا نبع المحبة


v
يا يسوع


v
ياأمي حنانك


v
يسوع انت تعلم





v
أتي اليك


v
ألق علي الرب همك


v
أسبحك يا ربي


v
أنت ملكنا


v
المتوكلون علي الرب


v
كيف أنسي


v
ألهي أنت


v
أن أصابتني التجارب


v
يارويني يا يسوع


v
ان أشتياق القلب


v
امتي هتيجي





v
قلبي يسجد ليك


v
أنا صابر ليك


أما انت يا ربي


v
بحبك يا يسوع


v
أحفظني في رضاك


v
أحلي مافي حياتي أنت


v
أذا دعوتك يا ربي


v
أركض اليك


v
أعطي فرحا لنفوسنا


v
أعظمك يا رب


v
أفرحي يا نفسي





v
يسوع لما رأني


v
أمل ألي أذنك


v
أمين تيناهتي


v
يسوع رفيقي


v
أن نسيت الام الرضيع


v
أنا الخاطي


v
أنا باسجد عندك


v
أنا عايزك أنت


v
أنا غريب


v
أنت عظيم


v
أنت هي سور خلاصنا


v
أهديلك قلبي





v
أوصنا


v
أوعي تفكر اني نسيتك


v
أين انت يا ربي


v
بحلم اروح لك


v
بعين أيماني أراك


v
بللت فراشي


v
بمراحم الرب أغني


v
بين يديك


v
ترنيمتي أليك


v
ثابت قلبي يا اللة





v
ثبت أنظارك


v
جاي من قلبي أحكيلك


v
جي يطمنا


v
ذي الابن الضال


v
ذي العصفور


v
ذي النار


v
راجع تاني


v
الرب لي راعي


v
ربي أجذبني


v
رضيت يا رب عن أرضك


v
سامحنا يا فادينا


v
سامحني يا سيدي


v
السلام لك يا مريم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010