فين باهر

شكرا ليكى على تعب محبتك ويتم فعلا حزف جميع ردود monagy



انا حذفت اغلب المشاركات وجارى حذف الباقى وسوف يتم عمل طرد له من الموقع





معلش انا كنت فى الشغل وصدقونى انا النهارده دخلت من الباب على الكمبيوتر مش عارفة ليه فوجدت كل هذه المشاركات الشيطانية
اللى متوقعة من عدو النور فقمت بالحذف فورا ...... تخيلوا عدد هذه المشاركات 59 مشاركة بنفس الكلام تصميم شيطانى رهيب
ولكن ده شىء متوقع لعدو الخير الذى لايقدر ان يرى خدمة تنمو وتزدهر لاجل اسم رب المجد

صلوا من اجل الموقع ومن اجل الخدمة ومن اجل ضعفى





الشىء الغريب ان انا بلاقى كل المشاركات نسخة واحده ودا بيدل على جهل عدو الخير .
وتم الأتصال بالأستاذ باهر وسوف يتواجد غداً بأذن يسوع فى المنتدى سلام الرب معكم

خلاص عملت لها بان من الموقع ماتقلقوش ربنا موجود














اهلا وسهلا ومرحبا بك يا
karamela
وسط اخوتك فى الموقع وبأذن المسيح تجدى كل ماتبحثين عنه فى الموقع وايضا نرى مشاركاتك وارائك وايضا تطلبى ماتبجثين عنه

الرب يبارك حياتك وحياة افراد اسرتك بروحه القدوس












ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010