يلا بينا نلعب لعبة القدسين !!!!!!!


لنلعب لعبة و هي كالتالي بان يكتب كل منا أسم شفيعه و فى اول شهر مايو نرى من أكثر قديس له شعبية ويتشفع به أعضاء الموقع

بركات القديسين جميعهم معكم


آميـــــــــــــــــــــــــــــــــن

ان لى ثلاثة اول واحدة شفيعة كل الناس العذراء مريم و دى مش من ضمن اللعبة علشان اكيد 100% هتكسب لو فى اللعبة وثانى واحد مارجرجس و القديسة انسطاسيا .



ياريت يا اعضاء تردوا علشان اللعبة حلوة `11`








بركة الغذراء مريم و مارجرجس و القديسة انسطاسيا تكن معكم امين `17`
انا دائما اتشفع بامير الشهداء الشهيد العظيم مارجرجس و برجل الصلاة البابا كيرلس وبالطبع كلية الطهر العذراء مريم بركة صلاتهم تكون معنا امين
أنا بأتشفع بالشهيد أبسخيرون القلينى و أمير الشهداء مار جرجس.
سلام الرب لكم :
الأول اللعبه حلوه قوى .
والمهم أن بتشفع بأمنا كلنا طبعا السيدة العذراء والبابا كيرلس .
يالا ياجماعه اللعبه حلوه بجد مين هيدخل تانى .
والرب يكون معنا
`17`
السيدة العذراء و الشهيد العظيم مارجرجس البابا كيرلس السادس
دول المسئولين عن بيتنا الصغير
و ابونا بيشوى كامل و الانبا بولا
انا بقول نخلى اخر اللعبة فى 4 مايو علشان انا شايفة ان مافيش حد مهتم بالموضوع `14`

انا برضوا هعمل جدول باسماء القدسين علشان منساش كل قديس اتقال كام مرة بس انا ملاحظة ان مارجرحس اكتر واحد اتقال


الظاهر انه هيكسب

انا عندى فكرة القديس اللى يكسب يتولعله شمعة او يتعمله تمجيد او اى واحد عنده مشكلة يسلمها له و انا واثقة انه هيحلها `17`
انا عندى كمان فكرة حلوة نحط كمان صورته فى المنتدى
فكرة حلوة weta بس انا زعلانة اوى ان مفيش حد مهتم بالموضوع ارجووووووووووووووكم من فضضضضضلكم
حد يهتم بالوضوع من فضل اى حد يقرأ هذا الموضوع هو رد واحد بس فرحونى

حتى لو انت عضو جديد ياريت تشارك معنا لان المنتدى سبب بركة لنا كلنا لانها خدمة بتقدمها للمسيح `17`


حد يرد من فضلكم `14`

دى هتبقى عندى هدية ادتهانى `8`
اولا اللعبه جميله جدا

شفيعى العجايبى مارمينا وحبيبه البابا كيرلس بحبهم اوى `16`
انا بتشفع بقديسين كتير اوي اوي اوي يعني طبعا اولا ماما العدرا ودي طبعا خارج المنافسة وبتشفع بحبايبي البابا كيرلس ومارمينا ومارجرجس وابونا عبد المسيح المناهرى والقديسة مهرائيل والقديسة دميانة والقديسة مارينا وبتشفع بكل مجمع القديسين من الاخر ... هتحسيبيها ازاي دي يا أنستاسيا؟؟؟
من المفروض اقصى حد ثلاثة انت جايب لى مجمع القدسين كله

كل دى قدسين

اوعى تقول انى بقر عليك
انا مش هزعلك يا بطوط و لا هزعل اى حد بس انا هضيفهم اصل ممكن اى قديس يزعل منى و انا مباحبش زعل القدسين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010