_++__ مــــواقف مضحكة فى حياتك تعالى قولها __++_

_++__ مــــواقف مضحكة فى حياتك تعالى قولها __++_



ياريت يا جماعة اي حد عندة موقف جميل يقولة ونضحك كلنا مع بعض


`15` `15` `15`



اهلا وسهلا يك عضوا جديدا معنا
لكن اخونا العزيز اذا لم يكن لديك موقف طريف ترويه فهذه حريتك اما انك لاتعرف بماذا ترد فاخونا بيشو مشاركته واضحة مش محتاجة تفسير ان كان لديك موقف طريف فبامكانك كتابة رد وان لم يكن لديك فلماذا ترد من اساسه
الرب يبارك حياتك

بصراحة يابيشو ..فى من ده كتير ، وأخرها من كام يوم ، ذهبت لزيارة أحد الأشخاص فى منزله بالدور الخامس ، وزياراتى له متكررة أسبوعيا للضرورة ، يعنى واخد على المكان وعارفه كويس والمصعد بيوصلنى لغاية الطابق اللى فيه الشقه...لكن ماعرفش حصل أيه !!!...سرحت شوية وخرجت من المصعد وبدل ماأخبط على باب الشقة المقصودة ، صعدت السلالم وأنا سرحان للدور الأعلى وضغطت على جرس الشقة الأعلى وأنا سرحان برضة ومطمئن ان الشخص المقصود هايفتح الباب ...لكن فجأة وأنا فى قمة الأنشغال والسرحان يفتح الباب فأجد شقة أخرى وديكور مختلف وأناس أخرين !!! ومن المفاجأة حصل شوية لبخة ولخبطة ، لكنى تظاهرت بأننى أسأل عن شقة فلان وكأنى لا أعرف مكانها فأرشدونى اليها ثم أعتذرت وهبطت مرة أخرى الطابق اللى صعدته بس كنت زعلان على نفسى بسبب الزهايمر اللى أصابنى وسبب لى هذا الأحراج وفى نفس الوقت كنت بضحك على نفسى من الموقف ومن اللخبطة اللى كنت فيها.
موقف مضحك وجميل يا أستاذ سمير

أهلا ومرحبا بك معنا فى صوت الشباب المسيحى { وجيه وليم}

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010