معلومات تهمك جدا

لمعرفة يوم ميلادك

لمعرفة عمرك باليوم والساعه والدقيقة والثانيه

لمعرفة وزنك المثالى

لمعرفة نسبة الدهون فى جسمك

تحويلات مختلفة

يا آنسة
أنا دخلت طولى و وزنى و طلع نسبة الدهون فى جسمى 207%
بمعنى أصح إن أنا عبارة عن حتة دهن خالية من اللحم أو العضلات أو الأعصاب أو العظام أو الدم أو الماء، و مش بس كده .. ده اللى أنا بأقوله لو كانت النتيجة 100% إنما أنا نتيجتى فوق خالص و 207% بمعنى إن أنا عبارة عن إنسان دهنى و الدهون اللى فىّ تكفى 2 بنى آدمين و طفل صغير كمان
رحمتك يا رب




نصيحة اخوية من اخت لك كل هدفها صحتك
لازالة هذه النسبة الزائدة من الدهون تفتح فرن البوتاجاز على اعلى درجة وتدخل تسيح شوية دهون واهى برضه تنفع فى الفطار اللى قرب جدا ومافيش حاجة هتترمى

والدهن الابيض ينفع فى اليوم الاسود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010