افتقاد

[b]فعلا فى أعضاء كتير غير متواجدين فى الموقع lola فى فترت أمتحانات ربنا معاها أما أنستاسيا فا تاسونى هى الى هاتقدر ترد فى الموضوع دا وكمان weta[/b]
انا هرد الاول عن بناتى انستاسيا و weta انستاسيا كل يوم فى الكنيسة من الساعة تمانية الصبح لغاية اربعة بعد الظهر بترجع هلكانة طبعا لان بتلعب وتحفظ الحان وطقس وعقيدة وشرح كتاب بترجع مستوية وانا برجع من شغلى تقريبا فى نفس الوقت فعادة انا بقعد شوية اشوف اخبار الموقع ايه
اما عن ويتا اللى هى مونيكا فهى كانت مشغولة فى امتحاناتها بجانب شغلها لان مافيش حد هنا مش بيشتغل مع دراسته يمكن اليومين الجايين تبتدى تشارك هى وانستاسيا انا هشجعهم على المشاركة

اما بالنسبة للابن الحبيب بطوط فهو مشغول بالاعداد لاكليله الشهر القادم ربنا يتمم له على خير وعقبال الجميع
اما بالنسبة لحازم فهو مشغول فى شغله بعد رجوعه بالدكتوراه وبالخدمة فى الكنيسة وبرضه هحاول اشجعه للمشاركة مرة تانية
وبجد الف شكر على محبتك ياغادة وسؤالك عن الاعضاء




شكرا يا غادة على افتقادك انا الفترة اللى فاتت كنت بأعزل من شقتى القديمة إلى شقة جديدة بالظاهر و بالكاد ابتدأت الأمور تستقر 36_11_16[1].gif خاصة و أن زوجى صادف ان تم قبوله فى وظيفة جديدة فى نفس التوقيت بس خلاص حاحاول ابقى معاكوا من جديد
و أنا بأضم صوتى ليك أننا مفتقدين مواضبع دكتور حازم من ساعة ما رجع مصر

حمد الله على السلامة يا ايفرست نورتى الموقع ومبروك الشقة الجديدة والشغل الجديد ربنا يجعلهم قدم خير عليكم ويثبت اقداك جوزك فى الشغل
وانتم السابقون ونحن اللاحقون انا كمان اسبوعين هبتدى اعزل انا كمان

والف شكر لمحبتك ياغادة







سلام الرب لكم :

أخيرا خلصت أمتحانات ورجعت للمنتدى (بيتى) فعلا وأنشاء الله هبتدى فى مواضيعى تانى بنعمة ربنا ومنتظرين أنسطاسيا ومونيكا والدكتور حازم وكلهم .
وربنا يبارك المنتدى




نورتى بيتك يا
lolla وباذن ربنا وببركة صلوات وشفاعات ام النور بالنجاح والتفوق

على فكرة مونيكا وانستاسيا خلصوا امتحاناتهم ونتايجهم بسم الصليب ممتازة متفوقين الاتنين عقبال كل الطلبة يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب





شكرا يا تاسونى و غادة و بجد ربنا معاك يا تاسونى و إن شاء الله البيت الجديد يبقى بيت للسيد المسيح كما كان البيت القديم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010