محبة الراعى للخراف

سلام ونعمة ليكم :
أنا عندي معجزة كنت عاوز أقولها .
كان في واحد في أمريكا هو مسيحي هو ويعمل و ويحكم علية العمل أنة يعمل على أرتفاعات عالية جدا .
في يوم هو كان على ارتفاع 13 دور علوي من ارتفاع الأرض وفى لحظ هوة كان يعمل على سقالة حديدية ومعنى الكلمة دي هي عبارة عن أداة العمل إلى بيعملو في العمارات أو المباني الضخمة يستخدموها ودي بتسهيل عليهم في العمل .
وهو بيت حرك على السقالة قدمة تحركة حكرة غير صحيحة .
فا طبعا رأى نفسة يسقط من الدور 13 علو وهو غير مقيد بأي شيء يعنى مفيش أحزمة أمان ولا اى حاجة. وقبل ما يرتطم بل أرض وكل الناس عارفا أية إلى يحدث .لم يسقط أحد من على ارتفاع زى دة أية إلى يحدث ؟؟؟؟
قبل ارتطام هذا الرجل بل أرض قال يارب أنا مش عاوز أموت عشان عندي أولاد بقوم على تربيتهم هوة قلها من داخلة بسرعة أسناء السقوط ....
ماذا حدث للرجل ؟؟
لم يمت حضرت الإسعاف وأخزتة والناس كلهم في وجههم تعجب شديد أزاي مش معقول حد بيقع من الدور 13 علوي ويعيش .
نقل هذا الرجل إلى أحدى مستشفيات أمريكا المعروفة .
طبعا بعد كل المسافة دي تتوقع أي إلى حصل في جسم هذا الرجل حجات بسيطة أوى أوى .
بنسبة لفرد ساقط من كل المسافة دي دخلت زوجتة ونظرت فية طبعا هي لم تتعرف علية بسبب تورم الجسم .
لأكن بعد فتر شفى نهائيين من كل حاجة وهو الآن يمارس حياة طبيعية دون اى عجز وبلا أى شيء. `17`
ولا علو ولا عمق ولا خليقة اخرى تقدر ان تفصلنا عن محبة الله التي في المسيح يسوع ربنا {من الرسالة إلى أهل رومية 8:39}


`17` عظيمة هى اعمالك يارب وليتمجد اسم الرب فى كل مكان وزمان `17`

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010