ترنيمة أما العالم فليفرح بالخلاص ، اما أحشائي تلتهب لصلبك ربى إلهي







وديه الصفحة مباشرة وربنا يرتب وانجح ان احط لنك للداونلود
















36_1_11[1].gif الله ينور يا تاسونى الترنيمة دى بالذات كنت بدور عليها من فترة 36_7_11[1].gif




مش انا اللى جبتها وحطيتها يا ايفرست ..... اللى جابتها وحطتها هى manal_z

وهى اللى تستحق الشكر على تعبها ربنا يعوضها والف شكر يامنال

انا يادوبك حطيت الصفحة للاستماع مباشرة من خلال اللنك اللى هى حطته

المهم بركة هذه الايام المقدسة مع الجميع









فعلا يا تاسونى انا عرفت ان منال هى اللى نزلت اللينك بس بعد ما كتبت الرد و ماكنش فى وقت اعدله
الف شكر يا منال و ربنا يعوض تعبك 36_1_11[1].gif
و انا لسه عايز احملها لان اللينك اللى حطه استاذ باهر بيفتح الصفحة نفسها
36_11_10[1].gif




فعلا اللنك بيفتح على الصفحة حتى لما بنعمل كليك يمين وبنختار save link as

وبنحط اسم للفايل برضه مش شغالة بتتحمل لكنها مش بتشتغل

بس انا عرفت احملها بالريل بلاير حداشر لو عندك على الكمبيوتر

كليك يمين على الميديا اللى شغالة فى الصفحة وشاورى على داونلود بالريل بلاير

بس للاسف مش عارفة ارفعها على الفورشاريد واحط لنك ليها مش عارفة ليه


المهم فرحانة فيك ياباهر بصراحة ان اللنك مش شغال يا اخ مش اى اى 36_1_28[1].gif










36_1_20[1].gif طول عمرى باقول ان اكتر حاجة بحبها فى المنتدى هى المحبة القوية دى 36_1_20[1].gif

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010