بحبكم كلكم وكلكم فى قلبى

أحبائى .. لو بحثت عن كلام يعبر عن محبتى ليكم أكيد مش هاعرف أقول ولا كلمة بس بجد كلكم فى قلبى وبحبكم كلكم ، ودا اللى جعلنى أكتب النهاردة وأشارك معاكم فى هذه الخدمة رغم الألم اللى انا شاعر بيه نتيجة الكسر الشديد والتورم اللى فى دراعى اليمين بسبب الجبس اللى من بداية صوابعى لغاية كتفى .. لكن لما شفت محبتكم من خلال الموضوع اللى كان مكتوب ومش عارف راح فين " الف سلامة عليك ياسمير " لم أتمالك نفسى وصممت أن اكتب لأشكركم كلكم بداية من الأستاذ باهر وتاسونى تى تى الى كل أخوتى اللى كانوا بيصلوا لى من أجل إن ربنا يسوع يسرع بشفائى .. أشكركم فعلا من كل قلبى لإهتمامكم بى وأنا الصغير فى وسطكم ( بس طبعا مش الصغير سنا !!!)
أما الشئ المهم واللى ضايقنى هو إنى عرفت إن أختنا العظيمة تى تى كانت مريضة شوية لكن الحمد لله إنى شايف ليها موضوعات جديدة وده الشئ اللى طمنى شوية وأسعدنى وبقولك الف مليون سلامة ياأختنا العزيزة تى تى وياريت تطمنينا عليكى وبسرعة ... أحبائى .. ياريت دايما تذكرونى فى صلواتكم إن ربنا يعدى الشهر ونص بتوع الحبس فى الجبس دول على خير .. ومرة تانية .. فعلا أنا بحبكم كلكم وكلكم فى قلبى .

أزيك يا أستاذ سمير انا سعيد جدا جدا أن حضرتك نورت المنتدى بردك الجميل
الف سلامة عليك وبأذن يسوع المسيح هاتكون بخير صلوات القدسين تكون بجانبك ولو نتعبك معنا شوية أن حضرتك تطمنى حتى كل فتره عليك





استاذى العزيز سمير الف حمد الله على سلامتك ونشكر ربنا على كل اللى يجيبه بس برضه ابقى خللى بالك من اذرعك وربنا يمد ايده

ويشييل كل الالم ويكون شفاء سريع ببركة و شفاعة القديس العظيم مارجرجس ومارمينا وكلية الطهر العذراء مريم

والف الف شكر على محبتك وسؤالك عنى اللى وصلنى من خلال باهر ومن خلال بيشو ومن خلال كلمتك هنا

وبجد محبة كبيرة وطبعا متوقعة من استاذنا كلنا سمير وكلمات انا ما استحقهاش .

وانا نشكر ربنا بتحسن كل يوم عن التانى لكن مازلت غير مسموح لى ببذل جهد يعنى يادوبك بتحرك بلا اى عمل فى المنزل

بس طبعا اللى انا فيه الان بركة وعمر جديد ربنا اعطاه لى لان الظاهر كده ماكنتش فى حالة استعداد ساعتها وربنا حنين

عاوزنا معاه واحنا مستعدين .

الرب يعطيك كامل الصحة الجسدية والروحية .








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010