مبـــــروك عــــــودة المنتــــــدى





`15`
مبـــــروك عــــــودة المنتــــــدى

نشكر ربنا على عودة بيتنا لنا مرة اخرى وعلى عودتنا لبيتنا

بجد ده احساسى ان بيتى رجع لى وانى رجعت له لانه مكان بيجمعنا كاخوة كلنا معا تحت اسم رب المجد مخلصنا وفادينا يسوع المسيح.

ارجو من جميع الاعضاء ان نرفع صلاة خاصة من اجل المنتدى ان يبارك السيد المسيح فى خدمته ويبعد عدو الخير بجميع اجناده الشريرة عنه التى تحارب باستماتة ضد المنتدى الرب يبارك فى
هذا المكان وفى هذه الخدمة ببركة وشفاعة جميع القديسين والقديسة الطاهرة والدة الاله القديسة مريم

مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروك

نشكر ربنا ان المنتدى رجع تانى وكلمة ربنا قادرة ان تحفظ نفسها وتعمل فى القلوب والنفوس
ليتمجد اسم الرب دائما
وبالمناسبة ده احب اقولكم خبر

سيتم اضافة ترانيم وافلام وبرامج ستكون فقط وحصريا فى بيتنا
www.ShababChristian.Com
وده اول تجربة عايز رايكم

سلام الرب لكم :
مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووك `8`
بجد بقولها وانا فرحانه كتير جدا فعلا انا كنت تايهه فى الفترة اللى فاتت كنت كل يوما افتح المنتدى اقول احتمال يتفتح انهارده لغاية اخيرا لقيته فعلا اكيد كلنا وحشنا بيتنا لأن فعلا كلنا اخوات وفعلا ده مش كلام بس انا حاولت ادخل فى اى منتدى تانى لكن للاسف معرفتش حاسيت ان ده بيتى فعلا
والرب يكون معنا
`17`


الف الف الف الف الف الف مبروك
`15`
نشكر ربنا على عودة المنتدى مرة اخرى بعد طول غياب
بجد انا فرحانة قوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انى رجعت لمكانى المحبب لقلبى جدا جدا جدا جدا جداجدا

يارب بارك فى المنتدى وفى خدمته وفى اعضاءه ..... امين `13` `16`



هقعد اقول مبروك لحد السنة الجاية . انا فعلا كنت حاسة ان فى

حاجة غالية اوى و لقتها امبارح بجد انا فرحانة اوووووووووى

ربنا يكون مع كل المشرفين و كل الاعضاء فى المنتدى و ربنا

يجعلها اخر الغيبات `17`


ده لكل اللى تعبوا و رجعولنا المنتدى `16`
فلنشكر صانع الخيرات الرحوم الله أبا ربنا و إلهنا و مخلصنا يسوع المسيح لأنه سترنا و أعاننا و حفظنا و قبلنا إليه و اشفق علينا و عضدنا و أتى بنا إلى هذه الساعة. هو أيضاً فلنسأله أن يحفظنا فى هذا اليوم المقدس و كل أيام حياتنا بكل سلام، الضابط الكل الرب إلهنا.
ألف ألف مبروك .. فعلا نشكر ربنا كثيرا على عودة المنتدى
بصراحة لم اصدق نفسى اليوم عندما فتح
لا اعرف لماذا احس فى هذا المنتدى بالذات بنوع من الخصوصية و الانتماء رغم انى لا اعرف احدا فيه معرفة شخصية و لكن بجد حاولت ادخل عدة منتديات و فشلت
و نفسى اعرف هو ايه اللى حصل .. و يا ترى هناك فرصة لنتجنبه
+ ســـــــــــــــلام ونعمة ليـــــــــــــكم +
أهـــــــــلا بيكم كلكم ومرحبا بيكم فى المنتدى مرة تانية
انا كنت عامل رد طيب هور راح فـين مش مشكلة ردى هيكون مختلف المرة دى

`15`

سلام و نعمة لكم جميعا . بص يا بيشو الرد بتاعك مش موجود علشان الموقع اول ما فتح كان على هوست غير ده . معلش اصل الموقع ديما لما يتقفل و يجى يفتح يفتح فى كذا مكان . و ييييييييييارب يفضل الموقع فاتح على طول `17`

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010