كل سنة وانت طيبة يا ميرنا



ميرسى يا باهر وميرسى يا تسونى تىتى وميرسى يا فدفيدو بجد انا فرحانه `15` بجد مشعارفه اقولكم اى لكن اول عيد ميلاد احس بيه `16`



`16`

الابنة المباركة ميرنا انا كان مفروض اكتب لك تهنئة كمان فى المنتدى لكن نشكر ربنا ان باهر سبق بمحبته الكبيرة

بس انا بعد ماكتبت لك ايميل التهنئة وبعته لك انشغلت جدا
والان وجدت تهنئة المنتدى

وللمرة التانية بقول باسم كل اعضاء المنتدى ومش بصفتى الشخصية كل سنة وانت طيبة الرب يبارك فى سنوات عمرك
ويجعلها ايام مملوءة طهارة ونقاء ويقدس حياتك ببركة امه
العذراء مريم صاحبة العيد فى هذا اليوم المبارك


`16`

اليوم يعني يصادف عيد ميلاد ميرنا ولا امتى تحديدا؟
انا مش عارفة امتى بالتحديد عيد ميلادك ولا عارفة الناس عرفت ازاي وانا اخر من يعلم
بس بردو حتى لو انها متأخرة
كـــل عـــام وانتى بالف خير يا ميرنا
`16`
و تمنياتي بعام جديد بالنسبة لك مملؤ بالسعادة و البركات


عيد ميلاد ميرنا يوم 22 اغسطس واحنا عرفنا لانها فى البيانات
كتبت تلريخ ميلادها
فالمنتدى اتوماتيك بيظهر عيد الميلاد اللى صاحبه كاتبه فى
فى يوم عيد ميلاده وبيكون فى الصفحة الرئيسية
شكرا على محبتكم دى انا مشعارفه اوصفلكم فرحتى `15` يا احلى اخوات شوفتهم `16` `15`
ميرسى اوى يا بطوط على محبتك دى وانا مشعارفه اودى محبتكم دى فين بس انا فرحانه كتير `15` لانكم اخوات بجد `16`



كل سنة وأنت طيبة يا ميرنا وعقبال بليون سنة `16`


`8` `8`

ميرسى يا احلى انسطاسيا شوفتها `16`

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010